13 Ekim 2008 Pazartesi

aşk nasıl bu kadar zalim olabilir?

Niye senin ihtiyacın olduğu gibi olamıyorum?
Benim geliştirilmiş ve düzelmiş yeni versiyonum.
Fakat çok iyi değilim..
Hayır.Ben hiçbirşeyim...
Sadece kemikler kaldı,yalnız bir hayalet şiddetin,aşkın
ve acının şarkılarıyla yanıp kül oldu.
Sadece bir yarın daha için yalvarıyorum..
Beni tuttuğun yere,günahlarının kalbinin derinliğine kattın..
Karanlık ve aydınlık arasında bir yere iğnelendim.
Bu geceler beni hem aydınlattı hem kararttı
Fırlatıldığım yerde,senin yüzünden görüşlerin yüzünden
şafaklara kadar işkence çektim,sonra sen gittin...
Şok yüzümden kanadı aktı...
Başka birinin benim yerimi aldığını duyunca
Aşk nasıl bu kadar düşüncesiz ve zalim olabilir?
Bütün bunlardan sonra,senin için yaptığım bunca şeyden sonra..
İkiye parçalandım senin üzerinde...
İkiye parçalandım...
Ve herbir parçam ölür..
Ve sadece sen bana hayat nefesini verebilirsin..varoluş sebebim sensin
Fakat beni görmüyorsun..Görmüyorsun.
İkiye parçalandım senin üzerinde..Üzerinde..
İkiye bölündüm
Senin için ikiye bölünürüm..
Şimdi beni görüyorsun,şimdi değil!
Şimdi bana ihtiyacın var,şimdi değil!

Hiç yorum yok: